Yra sakoma, kad nepradėk konkuruoti jei neturi konkurencinio pranašumo. Jei neturi savo išskirtinumo, net neverta pradėti šio žaidimo. Gera žinia ta, kad mes visi galime būti unikaliais, jei labiau atsisuksime į save, į savo geriausias savybes, teigiamas nuostatas ir į savo mylimus klientus.
– Prisimink savo vertybes. Kodėl pradėjai verslą ir kodėl tau tai svarbu?
– Mylėk savus žmones. Juos kelk į patį verslo centrą. Ne tavo produktas yra svarbiausias, bet tai kiek jis patenkina Tavo klientų poreikius. Nebūk prisirišęs prie savo paslaugos, leisk jai tobulėti atsižvelgiant į žmonių problemų sprendimą.
Konkuruok su savimi. Toks koks buvai vakar, šiandien gali būti geresnis. Augink save ir savo talentus. Jei šiandien atlieki paslaugą geriau, jau laimėjai. Tavo klientai laimėjo kokybę, kurią drąsiai suteiki.
– Konkuruodamas su kitais verslais, ne visada tiksliai gali įvertinti kokiais jie kriterijais remiasi vykdydami savo veiklą. Mes išoriškai galime matyti vienaip, tačiau niekada nepamatysime kokiomis geriausiomis savybėmis jie vadovaujasi, kokia jų didžioji klientų bazė. Nepradėkite priimti sprendimų remiantis nežinoma informacija. Netyčia galime pamiršti savus klientus ir koncentuotis į konkurentų žmones.

Naujausiame video dalinuosi idėjomis, kurios Tau padės plėtoti savo svajonių verslą ir sukurti pokyčius žmonių gyvenimuose!

Ekspertų verslo kūrimui!

Verslo strategė, edukologė, verslo koučerė Agnė Aušrė

Mes visi galime būti unikaliais, jei labiau atsisukame į save, į savo geriausias savybes, teigiamas nuostatas ir mylimus klientus.

1 Comment

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *